PIRKIMO - PARDAVIMO TAISYKLĖS

1. Bendrosios nuostatos.

1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes el. Parduotuvėje www.lietuvaantdrobes.lt

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pirkėjas informuojamas el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant el. parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.

1.3. Naudodamasis el. parduotuve asmuo pripažįsta, kad yra pilnametis arba turi su Taisyklėmis susipažinusių ir su jomis sutikusių tėvų ar globėjų leidimą. Tėvai ar globėjai, davė leidimą nepilnamečiui lankytis šioje el. parduotuvėje ir yra visiškai atsakingi už nepilnamečių asmenų veiksmus.  

2. Asmens duomenų apsauga.

2.1. Užsisakyti prekes el. parduotuvėje Pirkėjas gali:

2.1.1. nesiregistruodamas šioje el. parduotuvėje.

2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes 2.1. taisyklių punkte numatytais būdais, atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, pašto kodą, telefono numerį ir el. pašto adresą. Už neteisingai įvestus duomenis www.lietuvaantdrobes.lt neatsako.

2.3. Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.

2.4. Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti Duomenų subjekto asmens duomenų saugumą.  

3. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.

3.1. El.parduotuvės sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina.

3.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes per Paysera.

3.3. Prekių kaina nurodyta eurais.

4. Prekių pristatymas.

4.1. Pirkėjas, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. Už prekių pristatymo paslaugą taikomas mokestis, nurodytas el. parduotuvės puslapyje ir galiojantis prekių užsakymo pateikimo momentu.

4.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

4.3. Prekės pristatomos per kurjerių tarnybą.

4.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Po apmokėjimo visi užsakymai išsiunčiami per 4 -7 d.d. Jei po 5 darbo dienų jūsų užsakymo statusas neatsinaujino – susisiekite su mumis el. Paštu info@lietuvaantdrobes.lt . Šie terminai yra preliminarūs, pristatymo laikas gali kisti nuo šventinio laikotarpio ar kitų nenumatytų atvejų.

4.5. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pristatomas ne tas užsakymas.

4.6. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus, pristatyto užsakymo neatititikimą privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Pirkėjui nepatikrinus pakuotės, ir (ar) kurjerio / pašto pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nenurodžius trūkumų, siunta yra laikoma pristatyta tinkama ir nepažeista.

4.7. Prekės gali būti pristatytos dalimis (pjeigu prekė sudaryta iš dviejų ar trijų dalių). Šios dalys gali būti pristatytos skirtingu laiku.

4.8. Tarptautinio užsakymo atveju Prekės pristatymo išlaidas apmoka pirkėjas.

4.8.1. Prekių pristatymas į užsienio valstybes apmokestinamas pagal siuntų tarnybų nustatytus tarifus priklausomai nuo prekės tūrio ir svorio.

4.8.2. Prekių pristatymo laikas į užsienio šalis gali skirtis priklausomai nuo šalies.  

5. Prekių grąžinimas ir keitimas.

5.1. Atkreipiame dėmesį, kad prekės gali būti pakeistos arba už jas gali būti grąžinami sumokėti pinigai tik tokiu atveju, kai yra pardavėjo išankstinis sutikimas (Mažmeninės prekybos taisyklių 17.23 punktas). Pažymėtina, kad prekė yra gaminama tik pagal pirkėjo iš anksto pateiktą užsakymą.

5.2. Mums rūpi, kad įsigytos prekės jums teiktų malonumą ir derėtų prie interjero. Jei visgi kokybiška prekė nedera prie interjero ar kitų detalių, mes galime šią prekę pakeisti arba grąžinti už ją sumokėtus pinigus tik esant visoms šioms sąlygoms:

• ne vėliau nei per 14 dienų terminą nuo prekės gavimo, pirkėjas pateikia prašymą ir nurodo priežastį kodėl prekę norima pakeisti arba grąžinti;

• prekė nesugadinta, išsaugotos jos vartojamosios savybės bei neprarasta prekinė išvaizda;

• grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

• pirkėjas turi pirkimą patvirtinančius dokumentus;

• pirkėjas įsipareigoja padengti prekės grąžinimo išlaidas; • vienas pirkėjas gali grąžinti ne daugiau kaip 2 prekes (jeigu jau esate grąžinę 2 prekes, naujų užsakymų negalėsite grąžinti).

5.3. Norėdamas grąžinti kokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. Nekokybiškas prekes galima grąžinti jei trūkumai nustatyti per produkto tinkamumo vartoti terminą

5.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 5.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

5.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

5.6. Pardavėjas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo grąžintą nepažeistą prekę, grąžina Pirkėjui už Pirkėjo atsisakytas prekes sumokėtus pinigus į Pirkėjo sąskaitą.

5.7. Grąžinant ar keičiant prekes, Pirkėjui negrąžinamos jo sumokėtos Pardavėjui prekių pristatymo išlaidos.

5.8. Grąžinant ar keičiant prekes, prekių grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui.  

6. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.

6.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

6.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis  www.lietuvaantdrobes.lt  el. parduotuve.

6.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie el. parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

6.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

6.5. Jei Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.  

7. Rinkodara ir informacija.

 7.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias akcijas.

7.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.  

8. Baigiamosios nuostatos.

8.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.

8.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

8.3 Draudžiama kopijuoti, pernaudoti bei dublikuoti ar kitaip atkartoti bet kokį turinį publikuojamą www.lietuvaantdrobes.lt